My Kazen car's Collection









Aku x ada idea nak tulis apa, masa aku balik raya kat Bukit Kuang sume kazen aku balik
n aku tengok....
YAAA ALLAH!!!!1
Kereta beliau sume, gler....
Aku juz nak crite tapi bukan nak menunjuk...
Buat pe nak menunjuk harta orang, bukan harta aku...


Mr. Allen Macdonald

-Volkswagen Golf GTi
RM 210 000




_____________
Final Price RM 210 000
______________




Kak Sarah


-Mazda RX8
RM 250 000





















-BMW M5

RM 898 000


















Nyundai trajet

-RM 300 000



















Volkswagen Scirocco

-RM 250 000



FINAL PRICE = RM 1 698 000







Aku nak sangat2 jadi macam diaorang...
Mewah giler...
Cun kereta...


AKU NAK BLAjAR BETOL2!!!

Hari Raya AidilFitri 2010



Aku start balik kampung 2 hari sblm raya, then spen abis2 beli juadah b'buka. Mcm2 aku beli.

Malam 2 aku family buat tapai agak2 dalam 3kg nak habiskan.



Malam raya tu aku main mercun yang disponsour oleh pak erie. Dia 2 tokey mercun..
Mercun das, 'colok', gasing, dll.








Pada pagi raya, aku terlewat bangun pagi 2, aku x sempat pergi sembahyang raya coz terlalu
letih pada malam sebelum 2 n tidur sampai pukul 2 pagi. nenek aku buat nasi minyak as juadah berat n sedikt kuih2 raya. Rendang pun ada makan dengan ketupat n lemang








Hahah...
sowg jer sepupu laki aku..
yang lain sume pompuan, yang laki 2 pun 5 tahun..
Sian aku...
Cute x muke budak ni...
Mcm sape mate dia cube teka..?




Ni plak budak2 ni tgh main mercun, masih belia remaja lagi blake ni..





Stupid Banner

ktober 03

I'M Dotei Boy.. STAND UP!



Shohei Asai (Kazunari Ninomiya), Kengo Iwasaki/Kenken (Tomohisa Yamashita), Hayato Urahara (Hiroki Narimiya) dan Koji Enami (Shun Oguri) adalah empat pemuda yang sudah bersahabat sejak kecil. Kini, pada usia 17 tahun, mereka bersama-sama menyandang gelaran DB4 (4 Dotte Boys), karana mereka adalah empat jejaka yang masih teruna di sekolah.

Kenken yang paling banyak penggemarnya malah sudah pacar, tapi karana Shoko, gf Kenken terlalu serius dengan ujian masuk universiti, Kenken terpaksa gigit jari. Koji adalah kapten kesebelasan sepak bola sekolah yang cukup porpular di kalangan perempuan, sayangnya Koji terlalu cemas untuk berkomunikasi dengan perempuan.

Empat pemuda ini pun berkumpul mendirikan suatu kelompok remaja yang mengagungkan kesucian cinta, bertekad melepas teruna mereka hanya pada gadis yang sungguh-sungguh mereka cintai. Namun gara-gara diusik teman-teman mereka, termasuk si playboy Naoya (Takashi Tsukamoto) dan Tanaka, murid sekolah mereka yang dikeluarkan gara-gara tertangkap melakukan tindakan tatasusila di sekolah, 4 "dotte boys" ini pun berpakat untuk mencari gf pada musim panas akan datang.

Liburan musim panas mereka kali ini juga ikut diramaikan oleh datangnya Chie Owata (Anne Suzuki), teman masa kecil mereka yang sudah 11 tahun berpisah. Namun Chie berubah, jika dulu Chie adalah boneka cantik yang selalu mereka puja, kini Chie adalah gadis berkacamata tebal, dan lugu. Setelah bercerita bahwa dirinya ditinggalkan orang tuanya yang pergi berlibur, keluarga Asai pun menerima Chie dengan tangan terbuka. Chie menyimpan rasa terhadap Shohei, sahabatnya waktu kecil dulu. Namun Shohei yang sudah jatuh cinta pesona gurunya, sama sekali tidak menyadari perasaan Chie, malah Kenken yang kemudian menyadari pesona Chie sesungguhnya.

Jadi bagaimanakah nasib mereka, adakah mereka dapat membuang teruna mereka?? Saksikanlah Stand Up!






I Got Big Problem!!





No !!!
Slame ni aku juz x minat sangat tengok Super Junior tp, kali ni aku rasa aku dah
xley lepas dari dengar lagu ni..
Dulu aku x minat lagu Sory-Sory, tapi makian lama makin aku jadi minat.
Then skung ni aku terdengar lagu Bonamana plak..
Terus melekat/....
Tidak..!!!




Ddanddaranddan, ddanddaranddan, ddanddaranddan, ddadaddarabba
Ddanddaranddan, ddanddaranddan, ddanddaranddan, ddadaddarabba

[SIWON] Neon alggamalgga alggamalgga neomu yebbeun miina
Nal michyeotdago malhaedo nan niga jotda miina
[HEECHUL] Nuga jeonhaejweo my baby, to my baby naega yeogi itdago malya
Gidalinda malya (Baby, you turn it up now)

[KYUHYUN] Neon, gatabuta, gatabuta mal jom haera miina
Ni maeumeul gajyeotdamyeon geunyang naneun salmyi winner
[YESUNG] I sesangyi ichiran, ichiran, yonggi itneun jareul ddara
Na gateun nom malya

[RYEOWOOK] Ye male say, yeol beon jjigeumyeon neomeoganda
Eusseug, eusseug, eusseug
[SUNGMIN] Geunyeoneun gangjeok ggeuddeogeobtda
Bbijjug, bbijjug, bbijjug.
[RYEOWOOK + SUNGMIN] Nan eoddeogargga eoddeogargga geunyeomani
Nae gwansimin geol, geol, geol

Bounce to you, bounce to you nae gaseumeun neol hyanghae jabil sudo
Eobseul mankeum ddwigo itneungeol
Break it down to you, down to you nae gaseumi neo, neol gajji
Motandamyeon meomchul georanda (nal barabwara)

Borggamargga, borggamargga, borggamargga na gateun namja
Bonchemanche, bonchemanche, bonchemanche doraseo bwado
Bogobwado, bogobwado, bogobwado na bagge eobtda
Bonamana, bonamana, bonamana (Baby, you turn it up now)

[DONGHAE] Mweol sargga, sargga, sargga, sargga neoreul wihan seonmul
O, michigetda. Saenggakman haedo joahal ni moseub
[KYUHYUN] Listen girl [YESUNG] Joahae
[KYUHYUN] Baby girl [YESUNG] Saranghae
[KYUHYUN] Namani neoreul wihan namja
[YESUNG] Deureojweo bwa neoreul hyanghan gobaek

[RYEOWOOK] Nae mamyi say, aeman taeuji malgo jebal
Ggeudeok, ggeudeok, ggeudeok
[SUNGMIN] I noryeok jeongdomyeon narado guhae
Giteuk, giteuk, giteuk
[RYEOWOOK + SUNGMIN] Nan eoddeogarago, eoddeogarago geunyeomani
Nae jeonbuin geol, geol, geol

Bounce to you, bounce to you nae gaseumeun neol hyanghae jabil sudo
Eobseul mankeum ddwigo itneungeol
Break it down to you, down to you nae gaseumi neo, neol gajji
Motandamyeon meomchul georanda (nal barabwara)

Borggamargga, borggamargga, borggamargga na gateun namja
Bonchemanche, bonchemanche, bonchemanche doraseo bwado
Bogobwado, bogobwado, bogobwado na bagge eobtda
Bonamana, bonamana, bonamana na bagge eobtda

[LEETEUK] Nan deudyeo michilgeoya. Pogbarhae beoril geoya
[HEECHUL] Deo mot chamgesseo geunyeomanyi milgo danggigi
[EUNHYUK] O jinjja michilgeoya Nuga jom malryeobwa bwa
[SIWON] Ireoke himdeul georan geol nuga marhaesseoyaji

[RYEOWOOK] (It's) True, true nae gamjeongeun gal gosi eobseo
Nege majchweo beoringeol neon jal aljanni
[KYUHYUN] How to keep loving you? Naega jinjja nege jaralge idaero nal sseogyeo
Dujima

[YESUNG] Gidarinda Miina!
[SHINDONG] Hope you'll step to me, step to me
[YESUNG] Saranghanda Miina!
[SHINDONG] Bring it, sign to me, sign to me
Hahahaha hahahahaha
[RYEOWOOK] Geunyeoga imi nal barabol
[KYUHYUN] junbiga dwae isseotna bwa

Bounce to you, bounce to you nae gaseumeun neol hyanghae jabil sudo
Eobseul mankeum ddwigo itneungeol
Break it down to you, down to you nae gaseumi neo, neol gajji
Motandamyeon meomchul georanda (nal barabwara)

Borggamargga, borggamargga, borggamargga na gateun namja
Bonchemanche, bonchemanche, bonchemanche doraseo bwado
Bogobwado, bogobwado, bogobwado na bagge eobtda
Bonamana, bonamana, bonamana na bagge eobtda

More lyrics: http://www.lyricsmode.com/lyrics/s/super_junior/#share

New Waja Impian (klon Evo)



Proton Holdings Bhd and Mitsubishi Motors Corp have agreed on a product collaboration that would see Proton source a vehicle from Japan to replace the Waja and Mitsubishi take the Persona and Proton’s upcoming MPV (multi purpose vehicle) to be marketed as Mitsubishis in certain markets.


It’s likely Mitsubishi will provide the Lancer to Proton, to replace the Waja (Impian in UK). Rumour has it that the vehicle would pretty much be a Lancer with only minor changes to the design. I did two fronts, as the first rendering (above) with a Fiat Bravo treatment looks too round and doesn’t blend with the rest of the design, I did the second rendering (below) with a Volvo-inspired nose, and both with Proton Persona’s side mirror.

I thought the rear would look nice with Volvo S80-like lights.

This was also my first interior chop. Nothing much though, just added in the Proton steering wheel.

Berita Tertangkapnya Hacker Pro Malaysia

Kuala Terengganu, 6 Januari 2010 - Seorang lelaki warganegara Malaysia ditangkap dirumahnya oleh Skuad Polis Khas Bahagian Jenayah Siber dan dibantu oleh Interpol atas dakwaan mengodam pangkalan data penjenayah global. Dia yang dikenali sebagai Agent juga didakwa atas dakawaan mengodam pangkalan data akedemik sebuah universiti dunia dan juga sebuah pangkalan data sosial di Eropah. Pihak Interpol berjaya menahannya setelah penyiasatan selama 5 bulan yang lepas.

Menurut Ketua Interpol untuk misi ini, SSA Rossi; Agent adalah salah seorang daripada penggodam yang meningkat naik dan dia boleh dikategorikan sebagai penggodam yang berpengalaman dan berpotensi untuk melakukan masalah besar kepada dunia. Dia juga dikatakan merupakan salah seorang daripada ahli MYROY CORPORATION: Hacker Elite. SSA Rossi menambah, sebenarnya bukan mudah untuk menjejak seorang penggodam kecuali dia sendiri melakukan kesalahan seperti meninggalkan jejak di dalam sistem yang telah digodamnya.

Pihak kami cuba menghubungi Sekuriti Malaysia atau MyCERT untuk maklumat lanjut tetapi tidak berjaya.



My Rabbit Kazen...







Comey x bulu dia???






Kazen aku jual Rm 700-800 seekor...