What i Waiting For....


Need for Speed Hot Pursuit Minimum system requirements:



Operating system: Windows XP (SP3) / Windows Vista / Windows 7
Processor: Intel Core ® 2 Duo 1.8 GHz or AMD Athlon 64 X2 2.4GHZ
Memory: 1.5 GB Windows ® XP / 2 GB Windows Vista ® - Windows ® 7
Video Card: 256 MB DirectX ® 9.0 support Shader Model 3.0
Hard Disk: 8.0 GB




Need for Speed Hot Pursuit Recommended system requirements:



Operating system: Windows XP (SP3) / Windows Vista / Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo E6700 ® 2.6 GHz or AMD Athlon 64 X2 6000 + or better
Memory: 1.5 GB Windows ® XP / 2 GB Windows Vista ® - Windows ® 7
Graphics Card: GeForce 8800 GT or ATI Radeon HD 4700 (or better)
Hard Disk: 8.0 GB












NFS Hot Pursuit Pictures, Images and Photos

Pad...



Cerita ni sebenarnya dalam bahasa CINA so di translate cerita nie dalambahasa melayu....HATI-HATI bila pakai TUALA WANITA..check dulu expired date...Kualiti...dan paling PENTING kebersihanya...takot2 ada pulak telur binatang dekat atas tuala wanita tu...

Seorang pelajar cina berusia 17 tahun tak taula dr negara mana telahmengalami muntah2 mcm orang mengandung tu la kan ....Be lia u seorang kanak2 miskin dan bapanya pula seorang penjual TUALAWANITA...disebabkan banyak tuala wanita yang expired,si bapa telah mengagihkantuala wanita itu untuk dipakai oleh anak dan isterinya..Almaklumla kehidupanya yg miskin dan kalau buang tu rasanya satupembaziran kot pada keluarga mangsa tadi...so anak2 dgn bini dia pon pakaila TUALA WANITA tu.....lepas maybe beberapa bulan si anak mengalami muntah,loya tekak mcmorang2 mengandung tu...Dengan segera si bapa membawa anak ke hospital untuk diperiksa apepenyakit anaknya..dan doktor memberi jawapan yang mengejutkan bahawa si anak telahMENGANDUNG.....maka hairanla si anak..dia menafikan bahawa dia mengandung kerana diatidak mempunyai teman lelaki,masih bersekolah dan tidak pernah melakukanhubungan seks..Scan punya scan doktor memberitahu bahawa terdapat 20 EKOR ANAK TIKUSyang dikandungkan oleh pelajar terbabit...MUNGKIN KETIKA PERIOD TELUR2TIKUS TELAH DISENYAWAKAN KOT DAN MASUK KEDALAM OVARI PELAJARTERSEBUT..MUNGKINN.....doktor terpaksa membuat pembedahan ke atas pelajar tersebut keranadidapati anak2 tikus terbabit telah tumbuh gigi dan dikhuatiri akanmemakan kesemua organ dalaman pelajar tersebut....kesemua doktor sahaja yang berani melakukan pembedahan itu,...pelajar terbabit kini disahkan tidak boleh mengandung lg kerana merekatelah mencuci keseluruhan dalaman pelajar tersebut kerana dikhutiridijangkiti virus tikus yg kotor itu...


Hantu Lebuh Raya

Kawan aku pernah memberitahu tahu aku kalao korang suker berjalan mlm di Mesia menuju ke KL jgn singgah ke perhentian Pagoh biler dah lepas midnite. Menurutnyer banyak hal yg menakutkan terjadik di perhentian itu.

Dia ceritakan pernah terjadi pader pakcik dia punyer kawan. Waktu itu beliau memandu seorang diri pader waktu mlm untuk ke KL kerana ader urusan penting. Jam ditangan menunjukan pukol satu pagi...dia bercadang untuk berehat sebentar di Perhentian Pagoh. Setibanyer di saner dia memesan minuman dan duduk di hujung perhentian itu. Suasaner sunyi....tiader orang di situ melainkan dirinyer dan beberaper org penggerai yg sibuk berkemas di gerai masing masing. Sedang dia minum kupi, dia teraser nak terkencing. Lau berjalan dia menuju ke arah tandas.

Sedang dia berjalan, tetiber kedengaran suara tapak kaki manusia dibelakangnyer. Dia tidak menghiraukannyer keraner dia sangker ader org lain yg ingin ke tandas jugak.

Tup....tup....tup...tup..tup.....tup

Bunyik tapak kaki semakin kuat.....didengarnyer betul betul, seakan akan bunyik tapak kaki kuder. Bulu roma di tengkuk tetiber berdiri...dia dpt raserkan satu gugusan angin yg sejuk melepasi tengkuknyer. Hatinyer tak sedap..dia tahu nie mesti ader bender yg tak baik di belakangnyer. Mulutnyer kumat kamit membacer ayat ayat suci yg dia tahu. Dgn sepantas kilat dia menoleh kebelakang.

Alangkah terperanjatnyer dia melihat ader satu lembaga yg amat menggerunkan....kepaler manusia tapi badan kambing. Maternyer merah menyaler, ader darah mengalir keluar dari kelopak mater lembager yg bertubuh kambing itu. Dia menjadi gamam biler melihat lembaga itu merenung ke arahnyer.

"Se....se.....se.....seiaper kao?"

Lembaga itu merenung ke arahnyer sambil menjawab

>

>

>

"Satuk..dua tiga ampat!...........Dimana dia anak kambing saya, anak kambing saya yg makan daun palas. Di mana dia buah hati saya...buah hati saya bagai terlur dikupas"

Diikuti dgn muzik dan suara background..

"Oho oho ho Can Mali can (2x) can mali can ketiponggg payong"



SEKIAN

Pengajaran : Lenkali saper yg nak pi jln jao, jgn luper bawak lirik lagu can mali can, maner lah tahu korang disuro join nyanyi samer